• ჩვენ შესახებ
  • სიახლე
  • პოსტები
      • Back
      • ღონისძიებები
      • პროგრამები
      • განცხადებები
      • მომხმარებლის რესურსები
  • რესურსები
  • მომხმარებლები
  • კონტაქტი
  • რეგისტრაცია
  • შესვლა

ტრენინგი უკრაინელი და ქართველი პედაგოგებისათვის

დეტალები
სიახლეები
15 მარტი 2023
ნახვა: 16
CCIIR-მა 18 -19 თებერვალს, მიხეილ გრუშევსკის სახელობის თბილისის 41-ე სკოლის უკრაინელი და ქართველი პედაგოგებისათვის სასწავლო პროცესში ინტერკულტურული მიდგომების დანერგვასთან დაკავშირებით ორდღაინი ტრენინგი ჩაატარა.
📚ტრენინგში მონაწილე პედაგოგები გაეცნენ მულტიკულტურული განათლების არსს და სასწავლო პროცესში მულტიკულტურული სწავლების მიდგომების გამოყენების მნიშვნელობას, ასევე მათ გაანალიზეს კონკრეტული სასწავლო ქეისები ინტერკულტურული მგრძნობელობის თვალსაზრისით.
🖇ორდღიანი ტრენინგი დაბალანსებულად მოიცავდა თეორიულ საკითხებსა და პრაქტიკულ სწავლებას. ტრენინგის პრაქტიკული ნაწილი აგრეთვე ითვალისწინებდა სასკოლო პროექტების განვითარებისა და მრავალფეროვან სასწავლო გარემოში განხორციელების ასპექტებს.
ტრენინგს უძღვებოდა ტრენერი მაია ინასარიძე.
🗒ტრენინგების დასრულების შემდგომ, მონაწილე პედაგოგები სკოლის უკრაინული და ქართული სექტორის მოსწავლეების ჩართულობით თავად განახორციელებენ სხვადასხვა სასწავლო პროექტს, რომელთა მიზანიც კულტურის გაზიარება, განსხვავებულის გაცნობა და პატივისცემა და მოსწავლეთა ურთიერთთანამშრომლობის ხელშეწყობა იქნება.
📌ტრენინგი ჩატარდა პროგრამის „ევროკავშირი გენდერული თანასწორობისთვის: ერთად გენდერული სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის დასაძლევად“ ფარგლებში, რომელიც ერთობლივად ხორციელდება გაეროს ქალთა ორგანიზაციისა (UN Women) და გაეროს მოსახლეობის ფონდის (UNFPA) მიერ, ევროკავშირის მხარდაჭერით. ტრენინგი ორგანიზებულია პარტნიორი ორგანიზაციის, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) მიერ.
fShare

მასწავლებელთა ონლაინ კონფერენცია

დეტალები
სიახლეები
15 მარტი 2023
ნახვა: 12
14 მარტს, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრმა განათლებაში გენდერული თანასწორობის ხელშეწყობისა და გენდერული სტერეოტიპების აღმოფხვრის მიზნით, მასწავლებელთა და სტუდენტთა ონლაინ კონფერენციას „გენდერულად პასუხისმგებლიანი პედაგოგიკა“ უმასპინძლა.
ღონისძიება ორგანიზებული იყო პროგრამის „ გენდერულად გამართული სწავლება თანაბარი განათლების შესაძლებლობებისთვის”ფარგლებში, რომელიც ნაწილია პროექტის „ევროკავშირი გენდერული თანასწორობისთვის: ერთად გენდერული სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის დასაძლევად“ და ერთობლივად ხორციელდება გაეროს ქალთა ორგანიზაციის UN Women Georgia და გაეროს მოსახლეობის ფონდის (UNFPA) მიერ, ევროკავშირის მხარდაჭერით. პროგრამის პარტნიორი ორგანიზაციაა სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი (CCIIR).
კონფერენციაზე მონაწილე პედაგოგებს, სტუდენტებს და დამსწრე საზოგადოებას მისასალმებელი სიტყვით მიმართეს: საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ეროვნული სასწავლო გეგმების სამმართველოს უფროსმა მარიამ ჩიქობავამ, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) ხელმძღვანელმა შალვა ტაბატაძემ და საქართველოში გაეროს ქალთა ორგანიზაციის წარმომადგენლის მოადგილემ თამარ საბედაშვილმა.
კონფერენციაზე პროექტის მიზნების საზოგადოებისათვის გასაცნობად სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის პროექტის კოორდინატორმა ელენე ჯაჯანიძემ წარადგინა პრეზენტაცია, სადაც მან პროექტის ძირითად ამოცანებსა და გამოწვევებზე, განათლებაში გენდერული თანასწორობის მნიშნვნელობასა და პროექტის „გენდერულად გამართული სწავლება თანაბარი განათლების შესაძლებლობებისთვის” განხორციელების დადებით გავლენებზე ისაუბრა.
კონფერენციის პანელურ სესიაზე მოხსენებები გენდერულად გამართული სწავლებისა და სასკოლო მენეჯმენტის პრაქტიკის შესახებ წარადგინეს პროექტის პარტნიორი სკოლების დირექტორებმა როგორც თბილისიდან, ასევე რეგიონებიდან.
კონფერენციაში მონაწილეობას იღებდნენ პედაგოგები: თბილისიდან, გურიისა და იმერეთის რეგიონების სკოლებიდან. კონფერენციას ასევე ესწრებდონენ მოწვეული სტუმრები გენდერისა და განათლების საკითხებზე მომუშავე სხვადასხვა ორგანიზაციიდან, დონორი ორგანიზაციისა და უნივერსიტეტების წარმომადგენლები.
პროგრამა „ევროკავშირი გენდერული თანასწორობისთვის: ერთად გენდერული სტერეოტიპებისა და
გენდერული ძალადობის დასაძლევად“, ერთობლივად ხორციელდება გაეროს ქალთა ორგანიზაციის (UN Women) და გაეროს მოსახლეობის ფონდის (UNFPA) მიერ, ევროკავშირის მხარდაჭერით. პროგრამის პარტნიორი ორგანიზაციაა სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრი (CCIIR).
fShare

CCIIR-მა პროექტში ჩართულ სკოლებთან საკონსულტაციო ვიზიტები დაიწყო

დეტალები
სიახლეები
05 ოქტომბერი 2022
ნახვა: 278

სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრმა პროექტში "გენდერულად მგრძნობიარე პედაგოგიკა"  ჩართულ სკოლებთან საკონსულტაციო და შეფასებითი ვიზიტები დაიწყო. სკოლებთან სტუმრობის მიზანია პროექტის ფარგლებში ჩატარებული დირექტორებისა და პედაგოგების ტრენინგების შედეგად გენდერულად მგრძნლობელი სასკოლო  პოლიტიკის ცვლილებების ნახვა, დამატებითი კონსულტაცია და სკოლებისაგან  პროექტის შესახებ უკუკავშირის მიღება. 

რეგიონალური ვიზიტების ფარგლებში უკვე რამდენიმე სკოლას ვესტუმრეთ. სკოლის მოსწავლეებისა და ადმინისტრაციის თანხმობით გიზიარებთ ოზურგეთის N4 საჯარო სკოლაში გადაღებულ ფოტო -მასალას და სკოლის მიერ განხორციელებულ-დაგეგმილი ღონისძიებების შესახებ მოკლე ინფორმაციას: 

სკოლა მას შემდეგ, რაც პროექტში ჩაერთო აქტიურად გახდა გენდერული თანასწორობის პოლიტიკის გამტარებელი: სკოლის ადმინისტრაციამ და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა საგნების პედაგოგებმა  უკვე ჩაატარეს  თემატური დისკუსია-დებატები ადრეული ქორწინების, საქართველოში პოლიტიკური ქორწინებისა და  მათი გავლენების შესახებ. ადმინისტრაციის აღნიშვნით, დებატებში მოსწავლეები დიდი ენთუზიაზმით მონაწილეობდნენ.

სტუმრობისას შევნიშნეთ, რომ საკლასო ოთახებსა და სკოლის დერეფნებში დაწყებულია ბავშვების პროექტების გამოფენა. ჩვენი პროექტის ფარგლებში სკოლის ადმინისტრაციამ  აქტიურად დაიწყო გამოჩენილი ქალი მხატვრების, მომღერლების, მწერლების, პოლიტიკოსების პორტრეტებისა და მათ შესახებ მცირე ისტორიების სასკოლო სივრცეში გამოფენა მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლების მიზნით.  

სკოლამ პროექტის ფარგლებში განავითარა ახალი სასწავლო კურიკულუმი, რომელიც  მოიცავს გენდერული თანასწორობის უზრუნველყოფისა და გენდერული სტერეოტიპების შემცირებისკენ მიმართულ საკითხებს, მაგალითად: გენდერის თემატიკის გათვალისწინებით ნახატების, სლოგანების მომზადებასა და სასკოლო სივრცეში პრეზენტაცია-გამოფენას, ქალთა მიმართ ძალადობის აღკვეთის დღესთან დაკავშირებით მოსწავლეთა კონფერენციის ორგანიზებას, საგნობრივ კათედრებზე სკოლაში გამოყენებული  სახელმძღვანელობის გენდერულ ანალიზსა და  განხილვას, სახელმძღვანელოების გენდერული დისბალანსის   სხვადასხვა საკლასო აქტივობით დაბალანსების საკითხებს. აგრეთვე  სასკოლო საჭიროებათა კვლევას: „გენდერი, როგორც სასკოლო ხედვის მიმართულების გაუმჯობესებისათვის“, მასწავლებლებთან  პერმანენტული შეხვედრების ორგანიზებას თემაზე „გენდერულად მგრძნობიარე სასკოლო გარემო“. 

შეხვედრები ხორციელდება გაეროს ქალთა ორგანიზაციის (UN WOMEN) და UNFPA პროექტის „EU4 გენდერული თანასწორობა: ერთად სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის წინააღმდეგ“ ფარგლებში პარტნიორი ორგანიზაციის, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) მიერ. პროექტი ხორციელდება  ევროკავშირის  ფინანსური მხარდაჭერით. 

fShare

სკოლა "ანაბასისში" მოსწავლეებმა გენდერული თანასწორობის შესახებ დისკუსია გამართეს

დეტალები
სიახლეები
05 ოქტომბერი 2022
ნახვა: 141

ზესტაფონის კერძო სკოლა " ანაბასისში" პროექტი "ვაქციოთ სკოლა გენდერული პასუხისმგებლობის მქონე დაწესებულებად" აქტიურად გრძელდება. 

სკოლაში მოსწავლეებმა საინფორმაციო ტიპის შეხვედრა-დისკუსია გამართეს, რომლის მიზანი გენდერული თანასწორობის შესახებ ცნობიერების ამაღლება და სტერეოტიპების დამარცხება იყო. 

შეხვედრა ორგანიზებული იყო  გაეროს ქალთა ორგანიზაციის (UN WOMEN) და UNFPA პროექტის „EU4 გენდერული თანასწორობა: ერთად სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის წინააღმდეგ“ ფარგლებში პარტნიორი ორგანიზაციის, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) მხარდაჭერით. პროექტი ხორციელდება  ევროკავშირის  ფინანსური დახმარებით.

შეხვედრის შესახებ ინფორმაცია აღებულია ეტალონის ონლაინ გვერდიდან.

fShare

სკოლა "ანაბასისში" გენდერული სტერეოტიპებისაგან თავისუფალი სწავლების მიდგომებზე ტრენინგი ჩატარდა

დეტალები
სიახლეები
12 სექტემბერი 2022
ნახვა: 161

პროექტის „EU4 გენდერული თანასწორობა: ერთად სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის წინააღმდეგ“ პარტნიორმა სკოლა "ანაბასისმა" პროექტის ფარგლებში  სკოლის პედაგოგებისათვის გენდერულად მგრძნობიარე პედაგოგიკის მიდგომების შესახებ ტრენინგი განახორციელა. ტრენინგი სკოლის დირექტორმა, ქეთევან ედიბერიძემ ჩაატარა და ამასთან მან სტერეოტიპებისაგან თავისუფალი სასწავლო მიდგომების სკოლაში დანერგვა დაიწყო, რაც სამოქმედო გეგმის შემუშავების პროცესსაც მოიცავს.

ტრენინგები პარტნიორი ორგანიზაციის, სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) მხარდაჭერით ხორციელდება. ღონისძიება ორგანიზებულია გაეროს ქალთა ორგანიზაციის (UN WOMEN) და UNFPA პროექტის  ფარგლებში,  ევროკავშირის ფინანსური მხარდაჭერით.

სკოლა "ანაბასისში" ჩატარებული ტრენინგის შესახებ მეტი ინფორმაცია იხილეთ ონლაინ-ჟურნალ "ეტალონის" გვერდზე.

 

fShare

სამუშაო შეხვედრა ტრენერი-დირექტორებისა და მასწავლებელთა სახლის ექსპერტებისათვის

დეტალები
სიახლეები
03 ივნისი 2022
ნახვა: 326

სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრმა (CCIIR) 28-29 მაისს სამუშაო შეხვედრები ჩაატარა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის საგნობრივი ექსპერტებისა და  პროექტის ფარგლებში შერჩეული ტრენერი-დირექტორებისათვის.

შეხვედრის მიზანი იყო სკოლის ადმინისტრაციისა და მასწავლებელთა გადამზადების პროგრამებში გენდერულად მგრძნობიარე  პედაგოგიური მიდგომების ასახვის განხილვა.

fShare

სამუშაო შეხვედრა საქართველოს კერძო და საჯარო უნივერსიტეტების წარმომადგენლებთან

დეტალები
სიახლეები
26 მაისი 2022
ნახვა: 225
შეხვედრა უნივერსიტეტებთან

სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრმა (CCIIR) 28-29 აპრილს ჩაატარა სამუშაო შეხვედრა საქართველოს კერძო და საჯარო უნივერსიტეტების განათლების მეცნიერებების პროგრამებისა და მასწავლებელთა მომზადების პროგრამების წარმომადგენლებთან.

fShare

განათლების სპეციალისტი მასწავლებლის არჩევის წესზე

დეტალები
სიახლეები
24 მაისი 2022
ნახვა: 244
Shalva Tabatadze

„ასე გამოდის, არ ვენდობით არავის. ფაქტობრივად, სამინისტრო არჩევს მასწავლებელსაც კი. მალე სამინისტრო იქნება სკოლები და გაკვეთილებსაც სამინისტრო ჩაატარებს“, – ასე აფასებს განათლების სპეციალისტი შალვა ტაბატაძე „ბათუმელებთან“ განათლების სამინისტროს ახალ ინიციატივას, რომელიც სკოლებში მასწავლებლის დასაქმების ახალ წესს ეხება. ის ინტერვიუში იმ მექანიზმებზეც საუბრობს, რაც სკოლის დეცენტრალიზაციას გაზრდიდა და არ გააძლიერებდა ცენტრალურ ვერტიკალს.

fShare

ვორქშოპი სასკოლო სახელმძღვანელოების ავტორებისათვის

დეტალები
სიახლეები
11 მაისი 2022
ნახვა: 224
შეხვედრა ავტორებთან

სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრმმა (CCIIR) პროგრამის „EU4 გენდერული თანასწორობა: ერთად სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის წინააღმდეგ“  ფარგლებში სასაკოლო სახელმძღვანელოების ავტორთა სამდღიანი ვორქშოპი ჩაატარა. 

fShare

გენ­დე­რუ­ლი თა­ნას­წო­რო­ბა სას­კო­ლო სა­ხელ­მ­ძღ­ვა­ნე­ლო­ებ­ში

დეტალები
სიახლეები
11 იანვარი 2022
ნახვა: 399
ნათია გორგაძე

 სა­მო­ქა­ლა­ქო ინ­ტეგ­რა­ცი­ი­სა და ეროვ­ნე­ბათ­შო­რი­სი ურ­თი­ერ­თო­ბის ცენ­ტ­რის – CCIIR მი­ერ გან­ხორ­ცი­ელ­და კვლე­ვა, პრო­ექ­ტის „გენ­დე­რუ­ლი თა­ნას­წო­რო­ბის ასახ­ვა სას­კო­ლო სა­ხელ­მ­ძღ­ვა­ნე­ლო­ებ­ში“ (პროგ­რა­მა „EU4 გენ­დე­რუ­ლი თა­ნას­წო­რო­ბა: ერ­თად გენ­დე­რუ­ლი სტე­რე­ო­ტი­პე­ბი­სა და გენ­დე­რუ­ლი ძა­ლა­დო­ბის წი­ნა­აღ­მ­დეგ“) ფარ­გ­ლებ­ში, UN WOMEN-სა და UNFPA-ს ფი­ნან­სუ­რი მხარ­და­ჭე­რით. კვლე­ვის მნიშ­ვ­ნე­ლო­ბა­სა და შე­დე­გებ­ზე გვე­სა­უბ­რე­ბა გა­ნათ­ლე­ბის სა­კითხე­ბის სპე­ცი­ა­ლის­ტი, კვლე­ვის „გენ­დე­რუ­ლი თა­ნას­წო­რო­ბის ასახ­ვა სას­კო­ლო სა­ხელ­მ­ძღ­ვა­ნე­ლო­ებ­ში“ ერთ-ერ­თი ავ­ტო­რი ნა­თია გორ­გა­ძე.

fShare

გენდერული თანასწორობის საკითხები სასკოლო სახელმძღვანელოებში

დეტალები
სიახლეები
05 იანვარი 2022
ნახვა: 255
Research

CCIIR-მა სასკოლო სახელმძღვანელოების გენდერული ანალიზის კვლევის შედეგები  საზოგადოებას წარუდგინა. კვლევა ჩატარდა გაეროს ქალთა ორგანიზაციის პროექტის "ერთად გენდერული სტერეოტიპებისა და გენდერული ძალადობის დასაძლევად" ფარგლებში, რომელიც ხორციელდება გაეროს ქალთა ორგანიზაციისა (UN Women) და გაეროს მოსახლეობის ფონდის (UNFPA) მიერ ევროკავშირის ფინანსური მხარდაჭერით. კვლევის მიზანი გახლდათ, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ დამტკიცებული და რეკომენდებული საგანმანათლებლო რესურსების შესაბამისობის დადგენა გენდერული თანასწორობის პრინციპებთან.

fShare
შემოგვიერთდით ფეისბუქზე

მომხმარებლის პოსტები

  • ღონისძიებები
  • პროგრამები
  • განცხადებები
  • მომხმარებლის რესურსები
  • როგორ ვისარგებლოთ
  • კონფიდენციალობის პოლიტიკა
  • წესები და პირობები
Copyright © 2022 CCIIR. Created by WEBIT